Morebox vejledning / Aktivering af Morebox


2

Indtast stregkodenummer fra dit gavekortet og tryk 'Tjek kort'.


3

Vælg oplevelse / det sted, hvor du vil indløse gavekortet.


4

Oplys navn og mail adresse.


5

Download eller få tilsendt aktiveringsbeviset til din mail.

Dette skal medbringes til leverandøren sammen med gavekortet som betaling.


FAQ

Hvilket gavekort-nummer/kode skal jeg bruge?

Det er altid den stregkode, der står bag på dit gavekort. Nummeret starter med 9900. Du skal indtaste alle cifrene (uden mellemrum).


Skal gavekort med bio-billetter eller gavekort til Jensens Bøfhus også aktiveres?

Nej - gavekort til Jensens Bøfhus, Bowl’n’fun eller gavekort med bio-billetter til Nordisk Film skal ikke aktiveres på Morebox.dk. Denne type gavekort aktiveres ligeså snart, at gavekortet er solgt og scannet i en butik, og er således aktive i den gyldighedsperiode, der står skrevet på bagpå gavekort. Husk derfor at gemme kvitteringen, så du er opmærksom på købsdatoen. Vær obs på at det er henholdsvis Jensens Bøfhus, Bowl’n’fun samt Nordisk Film der er teknisk arrangør af disse gavekort.


Der er ikke nogen leverandør/samarbejdspartner i mit nærområde?

De muligheder som du kan finde ved at søge på gavekortets stregkodenummer på Morebox.dk, er på nuværende tidspunkt de muligheder, der er at vælge imellem. Vi forsøger dog hele tiden at få nye og flere samarbejdspartnere på, så det ændrer sig jævnligt.


Hvor længe kan jeg benytte mit gavekort?

Morebox gavekort er gyldige i 3 år fra købsdatoen - dog med undtagelse af Biografgavekort til Nordisk Film*. Du kan altid selv tjekke udløbsdatoen på dit Morebox gavekort ved at gå ind på www.morebox.dk, taste gavekortets stregkode nr. og trykke “Tjek kode". Herefter vil du få vist gavekortets købsdato/udløbsdato.

*Biografgavekort til Nordisk Film er gyldige i 12 mdr. fra købsdatoen. Der er anført teksten “biopakken er gyldig i 12 mdr. fra købsdato - så husk at gemme kvitteringen” bag på alle gavekort med biografbilletter. Hvis du har yderligere spørgsmål til disse gavekort, så kan du kontakte Nordisk Film på 70 13 12 11 eller på mail support@nfbio.dk.


Jeg har ikke kvitteringen for købet - hvor kan jeg så se udløbsdatoen for mit gavekort?

Hvis du ikke har kvitteringen for købet af gavekortet, så kan du altid gå ind på Morebox.dk, taste dit gavekort nr. og derefter få oplyst udløbsdatoen på kortet. Du kan også sende os en mail på kundeservice@mbxp.dk, hvor du oplyser os stregkode nummeret på dit gavekort. Det er dog altid en god ide at sørge for at have selve kvitteringen for gavekortet både i forhold til returret og ombytning, men også i forhold til at være opmærksom på købsdato og udløbsdatoen.


Hvad hvis jeg ikke ønsker at bruge gavekortet og gerne vil bytte det?

Al ombytning eller returnering skal foregå til den butik, hvor gavekortet er købt. Det er derfor også butikkens egne handelsbetingelser, der gør sig gældende for det enkelte køb. Husk at du skal kunne fremvise et købsbevis/kvittering for gavekortet.


Mit gavekort er udløbet - hvad gør jeg?

Hvis gyldighedsperioden er overskredet, så er gavekortet ikke længere gyldigt og kan ikke benyttes eller byttes.


Jeg har desværre mistet mit gavekort - hvad gør jeg nu?

Vi er selvfølgelig kede af at høre, at du har have mistet dit gavekort, men vi har desværre ingen mulighed for at hjælpe mht. stjålne, mistede eller bortkomne gavekort.


Når jeg taster koden ind på Morebox.dk, så siger den, at kortet er ugyldigt eller forkert?

Hvis du modtaget besked om at kortnummeret er ugyldig eller forkert, når du forsøger at taste dit gavekort-nummer ind på Morebox.dk, så sørg lige for at tjekke, at du først og fremmest taster det korrekte nummer ind. Det rigtige gavekort-nummer er det der står bag på gavekortet under stregkoden, og som starter med 9900. Hvis du slet ikke kan få det til at virke, så tag kontakt til vores kundeservice enten på mail kundeservice@mbxp.dk eller på telefon nr. 53 53 73 85 - vi sidder klar til at hjælpe i vores åbningstid, som er mandag-fredag fra kl.10.30-14.30.


Jeg er utilfreds med den service/mad/oplevelse, som jeg har fået for gavekortet - hvad gør jeg?

Hvis du ikke har været tilfreds med den service/mad/oplevelse, som du har fået for gavekortet, så bør du rette henvendelse til det sted, hvor du har været. Når det drejer sig om, at man som kunde har været utilfreds med enten maden, udvalget eller stedets service, så er det en god ide at tage fat i det sted, hvor du har benyttet dit gavekort, da det er dem der har stået for alt dette.


×